Microsoft wirelees intellimouse ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 11-10-01 18:58

Har nogle købt den ?

Vil gerne høre erfaringer positive som negative.

Computer city har den til 599 kr.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-10-01 16:30

>Har nogle købt den ?
>
>Vil gerne høre erfaringer positive som negative.

Hold kæft, hvor er I sløve - ingen respons !
Der plejer da ellers at være et par stk. der er hooked på trådløse mus
- og det nyeste design.

Nå - jeg gad ikke vente på repsons herinde - købte den i dag - og den
ligger PERFEKT i min halvstore hånd, noget logitechs trådløse optiske
mus IKKE gjorde (den var sgu' for lille)

Og der er kommet ekstra kant på langs bunden - og knapperne på siden
sidder godt til mine fingre - dejlig mus - virker indtil videre
nøjagtig og let styrende.

Kan anbefales til folk med større hænder end gennemsnittet - og kun
til højrehåndede.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Rasmus Kastoft-Chris~

Dato : 14-10-01 00:13

Tak!! Jeg tror også at jeg køber en!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-01 13:49

On Fri, 12 Oct 2001 17:30:08 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
wrote:

>Kan anbefales til folk med større hænder end gennemsnittet - og kun
>til højrehåndede.

Hvordan virker den i spil? Virker den hurtig nok?

Folk plejer ikke at være så vilde med trådløse mus i spil.

Mvh.

Hans H. Iversen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 15-10-01 14:27

>Hvordan virker den i spil? Virker den hurtig nok?
>
>Folk plejer ikke at være så vilde med trådløse mus i spil.
>
>Mvh.
>
>Hans H. Iversen

Jeg har lige testet den i counterstrike og Quake - virkede OK - men
som du selv siger, så er trådløse OG optiske mus nok ikke lige sagen
til HARDCORE gamere.

Men jeg mener nu, at den er en anelse bedre end min gamle logitech
tråsløse og optiske mus, der hang en smule ind imellem.

Men jeg har altså kun anvendt den i 2-3 timer - ikke nok til at give
en fyldig anmeldelse af wireless intellimouse - men den lover nu godt
indtil videre.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com