Hvordan laver man et login i asp
Fra : Bjørn Olesen

Dato : 11-10-01 15:35

Jeg vil gerne lære at lave en login i asp...
hvor hver bruger bliver sendt til deres egen side.

men er ikke helt klar over hvordan... er nybegynder i asp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 11-10-01 15:36

On Thu, 11 Oct 2001 14:35:11 +0000 (UTC), Bjørn Olesen
<postmaster@service2001.dk> wrote:

>Jeg vil gerne lære at lave en login i asp...
>hvor hver bruger bliver sendt til deres egen side.
>
>men er ikke helt klar over hvordan... er nybegynder i asp

start evt. m. at spørg i asp-gruppen

dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp mener jeg den hedder

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 12-10-01 01:06

"Bjørn Olesen" <postmaster@service2001.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne lære at lave en login i asp...
> hvor hver bruger bliver sendt til deres egen side.
>
> men er ikke helt klar over hvordan... er nybegynder i asp

Hvorfor havner alle de ASP-bruger dog her i PHP-gruppen? Er det en M$-bug?
:)

--
Mvh. Mogens,
www.momech.dk