Hvordan laver man et login i asp
Fra : Bjørn Olesen

Dato : 11-10-01 15:38

Jeg vil gerne lære at lave en login i asp...
hvor hver bruger bliver sendt til deres egen side.

men er ikke helt klar over hvordan... er nybegynder i asp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Claus Pryds

Dato : 11-10-01 21:02

"Bjørn Olesen" <postmaster@service2001.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP ???

Jeg kan se at du har sendt dit indlæg fra html.dk Den gode hr Astrup har
lavet et login system på dette link:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp
Det burde kunne give dig lidt inspirstion til at lavet dit eget login.

--
MVH
Claus Pryds