Små blink/pirke
Fra : Kim Hansen

Dato : 11-10-01 15:06

Hej

Jeg leder efter nogle små blink og pirke på 2-5 gram, men
jeg kan ikke finde nogle.
Er der nogen der ved hvor der kan købes sådan nogle små
nips?

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Jan Madsen Harder

Dato : 12-10-01 08:27

For nylig var dette indlæg i denne NG.

Mvh. JMH.

Har lige købt nogle forskellige små Droppen /mepps / wibrax efterligninger
hos www.reste-salg.dk pris pr stk 7,50, blot til orientering
men bemærk 55kr +8 i forsendelse

Fra : John Sørensen

Dato : 15-10-01 19:41

Hejsa!!!
Hvad med lille øringen eller er den for stor.....
Det er det mindste blink jeg kender.....
Hej Hej
Kim Hansen <ksh@webnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dp9bstkdkcge7fenq5hfv9qr0u6bg4lvag@4ax.com...