25 pin SCSI-kort PCI??
Fra : Rune Glerup

Dato : 11-10-01 14:37

Hejsa.
Jeg har fået en ekstern brænder, der skal bruges gennem et 25 pin SCSI-
kort. Mit motherboard har kun dimser til PCI-kort.

Findes et sådan kort? Hvem forhandler det?

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

$fetchid=substr($REQUEST_URI,(strrpos($REQUEST_URI,'?')+1));

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 11-10-01 18:39

"Rune Glerup" <rune@kaboom.dk> wrote in message
> Hejsa.
> Jeg har fået en ekstern brænder, der skal bruges gennem et 25 pin SCSI-
> kort. Mit motherboard har kun dimser til PCI-kort.
>
> Findes et sådan kort? Hvem forhandler det?
Få fat i den første den bedste SCSI controller du kan få fingrene i - uanset
hvordan den's stik ser ud, og så køb et SCSI kabel med de rigtige stik - det
er nu engang det letteste, selv om SCSI kabler godt kan være ret dyre.

/Lars

Fra : Rune Glerup

Dato : 11-10-01 19:18

Lars Møllebjerg skrev:

> [...]
> er nu engang det letteste, selv om SCSI kabler godt kan være ret dyre.

Tjaeh... da jeg spurgte efter omtalte kort, spurgte jeg naturligvis
også, om jeg ikke bare kunne gøre det, du beskriver, men jeg fik at
vide, at "det ikke er kompatibelt den vej".

Fra : Lars

Dato : 13-10-01 16:18

On Thu, 11 Oct 2001 20:17:56 +0200, Rune Glerup <rune@kaboom.dk>
wrote:

>Tjaeh... da jeg spurgte efter omtalte kort, spurgte jeg naturligvis
>også, om jeg ikke bare kunne gøre det, du beskriver, men jeg fik at
>vide, at "det ikke er kompatibelt den vej".

Så har du fået noget forkert at vide, det fungerer nemlig fint.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>