Er det standard at id="navn" ikke behøves
Fra : Kim V

Dato : 11-10-01 11:54

Hvorfor virker dette når der ikke er definere ID

<TR onmouseover="this.style.background='red'"
onmouseout="this.style.background='green'">

this skulle referer til objektet selv, men objektet er ikke defineret. Får
objektet et default navn, hvis der ikke er en ID="bla" .
Kan man simpelt udregne ud hvad default navnet er?

Jeg kan sparre en masse masse masse masse tid, hvis ovenstående er
"standard". Fx til menu'er

Fra : Rune Glerup

Dato : 11-10-01 13:24

Kim V skrev:

> Hvorfor virker dette når der ikke er definere ID
> <TR onmouseover="this.style.background='red'"
> onmouseout="this.style.background='green'">
> this skulle referer til objektet selv, men objektet er ikke defineret.

Jo. Elementet /er/ defineret. Du har skrevet tagget. Du kan også finde
elementer, som ikke har id, på en side med eks. getElementByTagName().

"Du skal hoppe, når der bliver peget på dig."
!=
"Kim skal hoppe, når der bliver peget på ham."

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

$fetchid=substr($REQUEST_URI,(strrpos($REQUEST_URI,'?')+1));