Hvad er en hub, switch og en router?
Fra : Torben A.

Dato : 11-10-01 07:38

Nu ved jeg ikke om jeg bevæger mig offtopic..... men i bruger ordene
router, hub og switch i flæng, og jeg aner ikke hvad forskellen er. Er
der nogle der gider at sætte et par ord af, til at hjælpe en mand ud
af hans uvidenhed?

På forhånd tak

Torben

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 11-10-01 07:41

http://www.net-faq.dk/
--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 11-10-01 07:45

> [...]
> router, hub og switch i flæng, og jeg aner ikke hvad forskellen er. Er
> der nogle der gider at sætte et par ord af, til at hjælpe en mand ud

det gør du - www.net-faq.dk er din ven :

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqsearch.pl?q=router&mode=or&n=10&i=1&l=kompl
et
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqsearch.pl?q=switch&mode=or&n=10&i=1&l=kompl