Logitech Mouseman thumb-button
Fra : Anders Keldsen

Dato : 10-10-01 23:50

Hej NG

Jeg har købt en Logitech Mouseman Wheel, men har problemer med at få
'thumb-button' til at virke.

Jeg kører Win2000 SP2, MouseWare 9.41.2b og har i windows sat driveren til
'Logitech Mouseman Wheel PS/2' (den sidder på PS/2 porten)..

Når jeg vælger properties for musen, viser den kun 3 knapper - ikke den
fjerde.

Er der nogen der har haft samme problem og fået det løst?

mvh Anders Keldsen

Fra : Anders Keldsen

Dato : 11-10-01 11:47

Efter reinstallation af driver, virker min 'thumb-button' nu som når jeg
klikker på mousewheel, men jeg ville gerne have den til at kende forskel, så
jeg har 4 funktioner knyttet til 4 knapper i stedet for 3 funktioner knyttet
til 4 knapper.

Anyone?

mvh Anders Keldsen