Installation af Netscape 6.1
Fra : Peter Nielsen

Dato : 10-10-01 21:57

hej med jer.
jeg har lige prøvet at installere netscape 6.1 til linux.
Jeg downloadede installationsfilen og fik startet den op men hver gang
den prøver at downloade de filer som skal installeres får jeg bare en
fejl som siger at der er sket en netværksfejl.

Jeg kører redhat 7.1 med adsl 256/256 fra tiscali.
Jeg kan godt gå på nettet ellers både med browser og med ftp.
Har med held koblet mig på netscapes ftp server med NCFTP i gnome og KDE
Har prøvet at installere Netscape i både Gnome og KDE.
Alt dette selvfølgelig som root.

Men uden held.

jeg ville blive meget lykkelig hvis i kunne hjælpe mig.

med venlig hilsen

Peter
logicus@image.dk