Erfaring med Oncable Webspeed
Fra : Finn

Dato : 10-10-01 20:07

Hej

Jeg har på nuværende tidspunkt NetExpress 1 og jeg får til december mulighed
for at melde mig til Oncable webspeed.
Jeg har nu en 256/128 forbindelse til 349 kr/md og en oncableløsning koster
kun 199,- for en 256/64 forbindelse. Dvs. jeg kan spare 1.800,- /år for en
lidt mindre uploadhastighed.

Er der nogen som har erfaring med webspeed? Gode som dårlige.

--
Venlig hilsen
Finn

Remove x for reply

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-01 20:50

Wed, 10 Oct 2001 21:06:40 +0200, skrev "Finn" <f.ix@iname.com>:

>Jeg har på nuværende tidspunkt NetExpress 1 og jeg får til december mulighed
>for at melde mig til Oncable webspeed.

Et godt sted at spørge om det, vil være i
news:tele.internet.kabelmodem og som TDCkunde må du have adgang
til deres newsserver.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Den glade dreng

Dato : 10-10-01 21:07

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev
> Et godt sted at spørge om det, vil være i news:tele.internet.kabelmodem og som TDCkunde må du have adgang til deres newsserver.
> [...]

Jeg vil sige både og, for hvad alle de med cybercity, wol og orange, som også får den mulighed, skal man ikke kunne dele sine
erfaringer med dem?

hilsen

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-01 21:50

Wed, 10 Oct 2001 22:07:23 +0200, skrev "Den glade dreng"
<per1665@grafik.dk>:

>Jeg vil sige både og,

Jow - og der må da også gerne svares her, men spørgsmålet har
været stillet flere gange i udbydergrupperne uden at der rigtig
har været svar på det.
Derfor nok større chance for svar i en intern gruppe.

Hvis man vil stille spørgsmålet i en af udbydergrupperne, så bør
det være i news:dk.edb.internet.udbydere og ikke i xdsl, da det
ikke er sikkert, at kabelmodembrugere læser denne her gruppe, da
det ikke har noget med xdsl at gøre.

Fra : Unknown

Dato : 11-10-01 06:37

"Finn" <f.ix@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt mindre uploadhastighed.
>
> Er der nogen som har erfaring med webspeed? Gode som dårlige.

Jeg har brugt oncable i omkring 8 mdr. nu og har ikke noget at udsætte på
deres ydelser. Der kan dog i starten være lidt besvær med at få registeret
sin MAC adresse på backenden, men den teknikker der kommer og sætter det op,
sikre sig, at det virker inden har går, men hvis du ønsker at dele linien
mellem flere maskiner, så skal du købe en hub eller router - her kan jeg
anbefale Draytek.

Fra : aaa

Dato : 11-10-01 23:43

> men hvis du ønsker at dele linien
> mellem flere maskiner, så skal du købe en hub eller router - her kan jeg
> anbefale Draytek.

En HUB alene kan ikke gøre det. Der skal anvendes kabelrouter

Fra : Finn

Dato : 11-10-01 18:42

> En HUB alene kan ikke gøre det. Der skal anvendes kabelrouter

????? Hvad betyder det?

Mvh
Finn