adgang til pv via VNC
Fra : Tommy Ketscher

Dato : 10-10-01 19:01

Hej
Jeg har lige fået ADSL fra TDC og jeg har selv købt en D-link router model
DI-804.
Jeg vil gerne spørge om hvordan jeg skal sætte det op hvis jeg gerne vil ha
fat på en af mine PC´er udefra via VNC eller PC-anywhere
Jeg har fast IP-adresse og mine PC`er har faste IP-adresser. Hvis jeg sætter
en PC direkte på uden om routen så skriver jeg bare mit faste IP-nummer i
browseren, men hvad skal jeg skrive når det er en
PC på den anden side af routeren

Fra : Søren Andersen

Dato : 10-10-01 20:03

"Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en PC direkte på uden om routen så skriver jeg bare mit faste IP-nummer i
> browseren, men hvad skal jeg skrive når det er en

Stadig din WAN ip, og husk at forwarde den port som VNC/PC anywhere bruger
til den PC du vil i kontakt med !

Jeg kører med VNC og forwarder port 5900, godtnok på en Cisco 677

--
Søren Andersen