Flere computere til ADSL hos CC?
Fra : Søren Badstue

Dato : 10-10-01 17:06

Hejsa!

Er der nogen der ved om det er tilladt at tilslutte flere computere (evt.
vha. swetch) tíl CCs ADSL m. router?

mvh
Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-01 17:46

Wed, 10 Oct 2001 18:06:18 +0200, skrev "Søren Badstue"
<soren.badstue@image.dk>:

>Er der nogen der ved om det er tilladt at tilslutte flere computere (evt.
>vha. swetch) tíl CCs ADSL m. router?

Iflg- <http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/udstyr/>:
Med ADSL-routeren, har du mulighed for at benytte alle Cybercitys
tjenester og du kan etablere et netværk på din forbindelse.

Altså må svaret være, ja.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Arild Ehrenskjöld

Dato : 10-10-01 18:22

On Wed, 10 Oct 2001 18:06:18 +0200, "Søren Badstue"
<soren.badstue@image.dk> wrote:

>Er der nogen der ved om det er tilladt at tilslutte flere computere (evt.
>vha. swetch) tíl CCs ADSL m. router?

Så lang tid som det er inden for det same (l)ejemål, så er det
tilladt. Du må blot ikke dele forbindelsen med naboen.

Fra "Abonnementsbetingelser for Cybercity DSL-linier/produkter":

"Brugere af DSL må ikke gensælge, videregive eller på anden måde give
adgang for tredje mand."
--
Best regards,
Arild Ehrenskjöld

Fra : alwresuihalert

Dato : 10-10-01 22:41

snip
> [...]
>
> Fra "Abonnementsbetingelser for Cybercity DSL-linier/produkter":
>
> "Brugere af DSL må ikke gensælge, videregive eller på anden måde give

Hvor må man det? Jeg ønsker et sådant ADSL produkt. Findes de til samme
priser, hvor man må dele forbindelsen med andre husstande? WOL, TDC?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-10-01 23:05

alwresuihalert <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> wrote:

> snip

> Hvor må man det? Jeg ønsker et sådant ADSL produkt. Findes de til samme
> priser, hvor man må dele forbindelsen med andre husstande? WOL, TDC?

Det er vist kompliceret at bevise om dine nabo har en ledning i din
switch ?

--
Ciao Jesper )

Fra : Rudi Stegen

Dato : 10-10-01 23:11

http://www.worldonline.dk/adsl_new/adsl_what.html#sp4

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : alwresuihalert

Dato : 11-10-01 13:15

snip

> http://www.worldonline.dk/adsl_new/adsl_what.html#sp4

Tak for svaret. Du ved vel ikke om TDC har lignende betingelser?

Fra : John Sahl

Dato : 11-10-01 14:15

"alwresuihalert" <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> wrote in message news:9q42g2$kr$1@sunsite.dk...
> Tak for svaret. Du ved vel ikke om TDC har lignende betingelser?

Det er lige pt kun hos Tiscali/Worldonline du må dele forbindelsen
udover husstanden.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller