MySQL problem...
Fra : Jesper Henriksen

Dato : 10-10-01 14:26

Hejsa ...

hvordan gør man dette?

SELECT * FROM tabel WHERE $a < $b > $c

Jeg kan ikke lige se løsningen!

mvh
Jesper

Fra : Dennis

Dato : 10-10-01 14:32

"Jesper Henriksen" <jnh@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:g_Xw7.5211$uQ.619017@news010.worldonline.dk...

> hvordan gør man dette?

Du kunne jo evt. henvende dig i den rigtige gruppe (hedder vist
dk.edb.internet.database eller noget i den stil)

> SELECT * FROM tabel WHERE $a < $b > $c
> Jeg kan ikke lige se løsningen!

Prøv med:
SELECT * FROM tabel WHERE $a BETWEEN $b AND $c

--
Mvh.
Dennis

Fra : Jesper Henriksen

Dato : 10-10-01 20:53

> Du kunne jo evt. henvende dig i den rigtige gruppe (hedder vist
> dk.edb.internet.database eller noget i den stil)

....troede ikke den var oprettet endnu! ...sorry !

Det skal aldrig ske igen!

mvh
Jesper

Fra : Rander

Dato : 11-10-01 02:56

Wed, 10 Oct 2001 15:31:39 +0200 brugte Dennis 19 linier på at fortælle
dette til dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

>Prøv med:
>SELECT * FROM tabel WHERE $a BETWEEN $b AND $c

Du er sikker på du ikke mener $b BETWEEN $a AND $c ?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget
til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af at
jeg havde en hjernerystelse. (Skadesanmeldelse)

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 11-10-01 09:37

> Du kunne jo evt. henvende dig i den rigtige gruppe (hedder vist
> dk.edb.internet.database eller noget i den stil)

dk.edb.database...

/Sti

Fra : Thor Dreier

Dato : 10-10-01 14:33

"Jesper Henriksen" <jnh@worldonline.dk> wrote in message
> hvordan gør man dette?
> SELECT * FROM tabel WHERE $a < $b > $c
> Jeg kan ikke lige se løsningen!

Mener du
SELECT * FROM tabel WHERE raekke1<raekke2 AND raekke2>raekke3