Advarsel om www.kabelnettet.dk
Fra : Ulrik Olesen

Dato : 10-10-01 08:44

Blot en lille advarsel om at udbyderen Kabelnettet (www.kabelnettet.dk) har
meget store problemer med at levere hurtigt og stabilt trådløst internet for
49 kr/md.

Det er i hvert fald min egen personlige erfaring efter at jeg blev
tilsluttet gennem min andelsboligforening. For det første var leveringen 2
måneder forsinket, men det værste er at der meget ofte slet ikke er
forbindelse til internettet og når der er kører det utåleligt langsomt -
ofte klart langsommere end en modemopkobling!!!

Så lad jer ikke lokke af deres tilbud nu! Personligt tror jeg at man er
meget bedre stillet med at dele en 2 MBit ADSL linie...

/Ulrik

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 10-10-01 11:49

On Wed, 10 Oct 2001 09:43:55 +0200, "Ulrik Olesen" <dont@use.this>
wrote:

>Blot en lille advarsel om at udbyderen Kabelnettet (www.kabelnettet.dk) har

Sørme et smukt bannerbyt-system, de deltager i: "Znabel-i-mund - prøv
den før din mor"

Seriøst.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 10-10-01 11:55

On Wed, 10 Oct 2001 10:48:44 GMT, skumling@skumling.dk (Daniel
Stjernholm) wrote:

>Sørme et smukt bannerbyt-system, de deltager i: "Znabel-i-mund - prøv
>den før din mor"
>
>Seriøst.

i det hele taget smukt at deltage i et bannersystem overhovedet

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Tournesol \(Jan Nova~

Dato : 10-10-01 20:08

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> wrote in message
> On Wed, 10 Oct 2001 10:48:44 GMT, skumling@skumling.dk (Daniel
> Stjernholm) wrote:

> i det hele taget smukt at deltage i et bannersystem overhovedet

det lader dog til at de har pillet dette bannerbyt ud af deres sider, eller
saa er jeg blind.

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 10-10-01 20:09

On Wed, 10 Oct 2001 21:08:04 +0200, "Tournesol \(Jan Novak\)"
<spam@moravia.dk> wrote:

>det lader dog til at de har pillet dette bannerbyt ud af deres sider, eller
>saa er jeg blind.

de har nok konsulteret en kommunikationsrådgiver

på helt vanlig vis er google jo for sejg, så du kan se en af deres
gamle kække bannere på
http://www.google.com/search?q=cache:vhpipgoK4JU:www.kabelnettet.dk/+kabelnettet&hl=en

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : DKWolf

Dato : 11-10-01 14:36

undskyld jeg blander mig men syntes lige det var lidt griner at
www.kabelnettet.dk havde et banner på hvor de "reklamerede"
for eDonkey!! LOL!! der var sgu også et banner for www.ganjah.dk citat fra
siden "GANJAH.DK går ind for en afkriminalisering af hash- og
marihuanarygere - vi vil kunne ryge i fred!" hehe måske ikke lige helt det
som de havde gået efter på www.kabelnettet.dk *G*G

Det er nok derfor at de er blevet fjernet igen :)

----------------------------------
DKWolf
mail: fjern *nospam* for at maile

Fra : Simon Skals

Dato : 10-10-01 12:01

It seems Daniel Stjernholm wrote:
>Sørme et smukt bannerbyt-system, de deltager i: "Znabel-i-mund - prøv
>den før din mor"

Jeg fik en med nogle hampblade og teksten "www.TheWeedWorld.subnet.dk
- Mest for bongrygere". Det kører for Internetkrukken!

--
Simon Skals <spam@gid.dk>