USB Boomslang disconnecter
Fra : Thomas

Dato : 10-10-01 07:31

Min nyerhvervede Boomslang 2k bliver ind imellem disconnected når jeg ikke
bruger computeren , så det kræver en reboot før den kører igen... Jeg har
prøvet at slå "disable USB error detection" til og fra, men det havde ingen
effekt. Jeg overvejer om com'en måske disconnecter den for at spare strøm..
Lyder det helt tosset?

Er der nogen der har tilsvarende problemer eller erfaringer med den slags
mus?

På forhånd tak
- Sloth

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 10-10-01 08:43

> [...]
> Lyder det helt tosset?
>
> Er der nogen der har tilsvarende problemer eller erfaringer med den slags

Jeg har oxo en BS 2K. Den disconnecter på samme måde, dog ikke så tit. Men
til daglig har den det med at tabe tråden en gang imellem (Det svinger fra 2
min op til en ½ time) Razer ikonet i systray'en forsvinder for at dukke op
et øjeblik efter, det ser ud som om programmet bliver lukket og reloadet
igen... Musepilen står stille mens det står på. Nogen der har oplevet det,
for det er til at få lange nosser af...

MVH

THomas

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 11-10-01 21:36

In article <1XRw7.7556$%D3.583997@news000.worldonline.dk>, Hampus@dalgasnet.dk
says...
> [...]
> Lyder det helt tosset?
>
> Er der nogen der har tilsvarende problemer eller erfaringer med den slags

Underligt - jeg har været igennem en BS2k og en BS1k og har aldrig mærket til
nogen problemer. Hvilket OS ruller du under?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Thomas

Dato : 12-10-01 06:58

> [...]
til
> nogen problemer. Hvilket OS ruller du under?

Jeg er dybt afhængig af W2k så jeg må jo nok tilstå at det er det der kører
som mit primære os :)
Men jeg tror jeg har fået fikset fejlen nu.. Jeg har tweaket BIOS'en i
småstykker og fået installeret VIA USB filter osv... Den har ikke
disconnected endnu, men det kan jo være det kommer igen!? :)

- Sloth