Gemme FLASH
Fra : KGB NSA

Dato : 09-10-01 21:02

Hvordan gemmer man en flash-film som man har fundet på en side ???
(Hvis den er ret griner og gerne vil vise/sende den til andre ?!? )

-KGB-

Fra : KGB NSA

Dato : 09-10-01 22:16

> Hvordan gemmer man en flash-film som man har fundet på en side ???
> (Hvis den er ret griner og gerne vil vise/sende den til andre ?!? )

OG Hvordan redigerer man dem ??

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 10-10-01 10:29

De gemmes i din internet temp folder - og vil som regel
være beskyttet mod import...

Jesper
www.jspr.dk

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.13.86]

Fra : find clausen

Dato : 10-10-01 23:15

On Tue, 9 Oct 2001 22:01:37 +0200, "KGB NSA" <KGB@NSA.COM> wrote:

> Hvordan gemmer man en flash-film som man har fundet på en side ???

Og hvordan gemmer man en side, som man selv har lavet, uden at
ødelægge "formatteringen" .... ???

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Jesper Stevnhoved

Dato : 11-10-01 12:32

> Og hvordan gemmer man en side, som man selv har lavet, uden at
> ødelægge "formatteringen" .... ???

....forklar lidt nærmere hvad du mener

Jesper Stevnhoved
http://www.jspr.dk

--
Posted from dc2.co1-es.ip.cybercity.dk [212.242.13.86]

Fra : find clausen

Dato : 11-10-01 17:32

On Thu, 11 Oct 2001 11:32:21 +0000 (UTC), "Jesper Stevnhoved"
<jesper@jspr.dk> wrote:

> ...forklar lidt nærmere hvad du mener

Jeg tror jeg fandt ud af det,
hvis projektet er gemt som .fla kan det hentes ind og redigeres ...
Ellers ikke. ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Allan Møller

Dato : 11-10-01 19:29

> Jeg tror jeg fandt ud af det,
> hvis projektet er gemt som .fla kan det hentes ind og redigeres ...
> Ellers ikke. ?

Fuldstændigt rigtigt. Der findes programmer som kan "åbne" den færdige
flashmovie men om det virker, ved jeg ikke.

Allan

Fra : find clausen

Dato : 11-10-01 22:08

On Thu, 11 Oct 2001 20:29:00 +0200, "Allan Møller"
<allan.moller@get2net.dk> wrote:

> Fuldstændigt rigtigt. Der findes programmer som kan "åbne" den færdige
> flashmovie men om det virker, ved jeg ikke.

Takker, så mangler jeg lige hvordan man laver et "loading flash"
skilt.
--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Allan Møller

Dato : 12-10-01 15:37

> Takker, så mangler jeg lige hvordan man laver et "loading flash"
> skilt.

En preloader ? Prøv her :
http://www.extremeflash.com/tutorials/preloader.html

Allan

Fra : find clausen

Dato : 13-10-01 09:07

On Fri, 12 Oct 2001 16:36:39 +0200, "Allan Møller"
<allan.moller@get2net.dk> wrote:

> En preloader ? Prøv her :
> http://www.extremeflash.com/tutorials/preloader.html

Udmærket link, takker !