SB 128 problemer
Fra : Henrik Jensen

Dato : 09-10-01 19:11

Jeg har erstattet mit gamle AWE32 med et SB128 kort, men skidtet vil ikke
virke. Problemet består i at kortet kun en gang i mellem vil afspille lyd.
Jeg har været nede hos forhandleren og få kortet byttet, men problemet er
der stadigt.

Mit System
TB 1333
Asus KT7A
512 MB PQI
Creative GF2mx
Sb 128 PCI

Jeg ville blive meget glad hvis der var nogen der kunne hjælpe mig

Fra : Devast8or

Dato : 10-10-01 14:48

Driverproblemer?

Devast8or