leveringstid på BredBånd?
Fra : peet_dk

Dato : 09-10-01 18:46

Jeg ar idag bestilt bredbånd hos TDC, hvor langt tid kan jeg regne med der
går før jeg har det? Jeg har valgt "gør-det-selv" løsningen. Er tilsluttet
centralen i Lov nær Næstved, hvor man siden 14 sep har kunne få BB.

Fra : Søren Blom

Dato : 09-10-01 18:48

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> skrev
> Jeg ar idag bestilt bredbånd hos TDC, hvor langt tid kan jeg regne med der
> går før jeg har det?

Hvad svarede de da du bestilte ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : peet_dk

Dato : 09-10-01 19:51

jeg har liiige bestilt det :)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-10-01 20:18

Hej

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote:

>Jeg ar idag bestilt bredbånd hos TDC, hvor langt tid kan jeg regne med der
>går før jeg har det? Jeg har valgt "gør-det-selv" løsningen. Er tilsluttet
>centralen i Lov nær Næstved, hvor man siden 14 sep har kunne få BB.

Det er nok meget individuelt, afhængig af travlhed/efterspørgsel i
området. - Men, jeg bestilte den 14 Sept. og fik leveret den 24 sept. så
det kan gå ret hurtigt. - Fik du ikke oplyst en leveringsdato ved
bestillingen (tefonisk?) ellers står det i ordrebekræftelsen som kommer
med Per Postmand.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 09-10-01 23:00

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ar idag bestilt bredbånd hos TDC, hvor langt tid kan jeg regne med der
> går før jeg har det? Jeg har valgt "gør-det-selv" løsningen. Er tilsluttet
> centralen i Lov nær Næstved, hvor man siden 14 sep har kunne få BB.

Det står i ordrebekræftelsen!

Mikkel

Fra : Paw

Dato : 09-10-01 23:28

Hvor lang tid går der fra man bestiller til man modtager ordrebekræftelsen?
Jeg bestilte BB d. 1. eller 2. okt. men har ikke fået en ordrebekræftelse endnu.

/Paw

Fra : Søren Andersen

Dato : 10-10-01 00:11

"Paw" <paw@pawlundgren.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid går der fra man bestiller til man modtager
ordrebekræftelsen?
> Jeg bestilte BB d. 1. eller 2. okt. men har ikke fået en ordrebekræftelse
endnu.

Ring på 80808016 og ta en snak med dem, hvis de ikke kan "hitte u af'et" det
så ringe på 80808017, så skal de skam nok finde ud af hvilken dato du bliver
klarmeldt på centralen !

---
Søren Andersen

Fra : Steen

Dato : 11-10-01 21:04

Nej 80808017 er en support enhed ... som du beder ham om at stille sig i kø
hos... 80-16 (første foreslag) er det eneste rigtige.

PS. så kan det godt lyde som om ordren ikke er løbet igennem, og den
ligemeget hvad er en god idé at ringe til 80-16

PS. udtaler mig helt og aldeles kun på egne vegne
"Søren Andersen" <[nospam]@[nospam].dk>

Fra : Paw

Dato : 11-10-01 21:10

Steen wrote:

> [...]
>
> PS. så kan det godt lyde som om ordren ikke er løbet igennem, og den
> ligemeget hvad er en god idé at ringe til 80-16

Ordren var registreret. Jeg modtog ordrebekræftelsen idag.

/Paw

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-10-01 17:57

Hejsa,

> [...]
> der går før jeg har det? Jeg har valgt "gør-det-selv" løsningen. Er
> tilsluttet centralen i Lov nær Næstved, hvor man siden 14 sep har kunne

Jeg havde to ugers ventetid. Men kan anbefale at du ringer og bestiller det,
så får du leveringsdato med det samme. Det er mit indtryk, at web
bestillinger godt kan sylte et pænt stykke tid, før de tager sig af dem.

** Lars