netexpress
Fra : Allan Bæklund

Dato : 09-10-01 17:43

Hej jeg ville høre om der er nogle der har erfaring med TDC.

der skal komme en TDC teknikker imorgen og instalere netexpress ved mig.
så var det jeg ville høre om man kan regne med at han kommer for det ville
være træls at miste en dagløn hvis han ikke kommer.

/Allan

Fra : Søren Andersen

Dato : 09-10-01 17:55

"Allan Bæklund" <cfp16002@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så var det jeg ville høre om man kan regne med at han kommer for det ville
> være træls at miste en dagløn hvis han ikke kommer.

En aftale er en aftale !
Og TDC holder da selvfølgelig hvad de lover.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-10-01 17:58

In article <9pva24$30ib$1@news.cybercity.dk>, Søren Andersen wrote:

> En aftale er en aftale !
> Og TDC holder da selvfølgelig hvad de lover.

Ikke hvis en kunde med serviceaftale har brug for fejlretning, så bliver
nyinstallationer prioriteret ned.

--
Andreas Plesner Jacobsen | A vivid and creative mind characterizes you.

Fra : Martin Mollerup

Dato : 09-10-01 18:43

Det kan du ikke. Men du får 300 kr. hvis de ikke kommer.

Mollerup.

Fra : Søren Andersen

Dato : 10-10-01 00:26

"Martin Mollerup" <mo@soh.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan du ikke. Men du får 300 kr. hvis de ikke kommer.

Hvad er det lige du svarer på her ?

Er det svar på om man kan regne med TDC ?

Du siger dermed at TDCs aftaler ikke er til at regne med ?

Eller ?

--
Søren Andersen

Fra : Martin Mollerup

Dato : 10-10-01 19:49

Ja. 2 ud af 3 gange blev aftalen ikke over holdt den ene gang udeblev de
hele, uden at ringe afbud.

Mollerup

Fra : Søren Andersen

Dato : 10-10-01 20:00

> Ja. 2 ud af 3 gange blev aftalen ikke over holdt den ene gang udeblev de
> hele, uden at ringe afbud.

Ja det er så den ene side af historien !

--
Søren Andersen

Fra : Martin Mollerup

Dato : 10-10-01 20:08