2 skærme til en pc.
Fra : Nikolas

Dato : 09-10-01 17:38

Hej

Jeg har forsøgt at sætte 2 skærme til min computer.
mit primær skærmkort er et AGP
og så har jeg sat et PCI skærmkort i.
men når jeg prøver at boote maskinen. Sker der intet.
Sætter jeg skærme ind i pci kortet går den ned inden Windows går i gang.
Jeg har pt. kun en skærm skal jeg have 2 skærme for at starte maskinen ?

Mvh Nikolas

Fra : Jens Petersen

Dato : 09-10-01 21:07

On Tue, 9 Oct 2001 18:37:54 +0200, "Nikolas" <basta@image.dk> wrote:

> [...]
>Sætter jeg skærme ind i pci kortet går den ned inden Windows går i gang.
>Jeg har pt. kun en skærm skal jeg have 2 skærme for at starte maskinen ?

Den burde sagtens kunne boote med kun en skærm.

Måske du har IRQ konflikt med de to kort.

Virker PCI kortet hvis du har det i uden AGP kortet?

--
Jens

'I never met a piece of chocolate I didn't like.'