Creative Labs SoundBlaster Live! Player 5.~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 09-10-01 17:35

Hejsa!

Er der nogen der kan fortælle mig om der er en Coax digital udgang på
Creative Labs SoundBlaster Live! Player 5.1 Bulk lydkortet??

Der skulle være en digital udgang på skrives der!? men hvad er det for en?

Jeg skal bruge den til at køre surround sound ud i min Sony forstærker!

Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak!

Mvh
Dan

Fra : Wizeguy

Dato : 09-10-01 18:30

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal bruge den til at køre surround sound ud i min Sony forstærker!

Der skulle meget gerne sidde en mini-jack bøsning beregnet til SPDIF.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Dan Nielsen

Dato : 10-10-01 13:15

Hvordan får man så den om til fonostik? følger der et adapter stik med??

Dan

Fra : Bagle

Dato : 10-10-01 13:38

Du skal bruge dette stik

http://av-connection.dk/Products/Generel_Main.asp?Group=2&Type=7

bestil den derfra, de er gode at handle med.
-Bagle