Hvor finde jeg de forbandede ASPI-drivere
Fra : Anders Thorup

Dato : 09-10-01 17:29

Jeg har et irretterende problem,, med at min brænder programmer brokker sig
over, at de ikke kan finde nogen ASPI support/ASPI-drivere. Det betyder at
de ikke kan finde min ellers udemærkede HP9500i 10x32x4 brænder.
Det eneste program der ikke melder denne fejl, er Nero Burning Rom. Både
CDR-Win og Fireburner brokker sig,, håber der er nogen der kan hjælpe med at
finde dem.
På forhånd tak

Anders Thorup

"Life's better than death, just like Coca Cola is better than Pepsi"

Fra : --* edmundo *--

Dato : 09-10-01 18:01

"Anders Thorup" <Daffy@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CDR-Win og Fireburner brokker sig,, håber der er nogen der kan hjælpe med

www.google.com

Søg på +aspi +download

Så skulle du være der.

Edm...

Fra : Anders Thorup

Dato : 09-10-01 21:22

> www.google.com
>
> Søg på +aspi +download
>
> Så skulle du være der.
>
> Edm...

Tusind tak,, jeg fandt hvad jeg skulle bruge

MVH
Anders