Mouseman cordless optical mus fryser i per~
Fra : Peter Binderup

Dato : 09-10-01 16:48

Hej

Jeg har problemer med min logitech mus i windows 2000. Musen fryser i 2-5
sekunder af gangen. Jeg har ikke kunnet finde nogle indstillings muligheder
der har kunnet afklare problemet.

Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe mig?

MVH
Peter

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-10-01 17:30

> Jeg har problemer med min logitech mus i windows 2000. Musen fryser i 2-5
> sekunder af gangen. Jeg har ikke kunnet finde nogle indstillings
muligheder
> der har kunnet afklare problemet.

Flyt modtageren tættere på musen - eller skift batterierne i musen.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Peter Binderup

Dato : 09-10-01 20:55

Det pudsige er at problemet først er opstået efter et stykke tid...

Desuden har jrg prøvet at lade sender/modtager enheden stå på forskellige
steder, men uden positivt resultat.

/Peter

Fra : Madsen

Dato : 11-10-01 17:05

"Peter Binderup" <binderup@hotmail.com> skrev:

> [...]
> der har kunnet afklare problemet.
>
> Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe mig?

Samme problem her.
Den gør det lige i en kort periode og så kører den normalt igen.
Knapperne virker heller ikke ordentligt i den periode det står på,
så det har sikkert noget med modtagelsen at gøre, men hvad det
præcist er, ved jeg ikke.
Jeg har også prøvet at flytte rundt på modtageren og selvfølgelig
også at tjekke batterierne uden resultat. I går opdaterede jeg til
den nyeste driver som også er WinXP kompatibel. (v9.41.2) og
har ikke oplevet problemet siden, men dermed ikke sagt at det
er forsvundet. Det skal jeg lige have lidt flere dage til at finde ud
af.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 11-10-01 20:06

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> [...]
> kompatibel. (v9.41.2) og har ikke oplevet problemet siden, men
> dermed ikke sagt at det er forsvundet. Det skal jeg lige have lidt

Og det er det ikke, for den har lige gjort det igen for et par min.
siden.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.