Lysbehandling
Fra : Amazing Pudding

Dato : 09-10-01 14:25

Min læge har ordineret lysbehandlinger p.g.a. træthed og manglende energi.
Er der nogen der har erfaringer med den slags, altså om det har nogen
mærkbar effekt? Det er lidt bøvlet at skulle ned til lægen hver dag i 2
uger, så nu overvejer jeg selv at købe sådan et "Bright Light"-apparat. Vi
er jo på vej ind i de mørke måneder, og da jeg i forvejen arbejder i aften-
og nattetimerne kunne det måske være en go' ide med en længerevarende
behandling . Hvor køber man det? Er der forskel i pris og kvalitet, og er
det overhovedet pengene værd?

M.v.h.
A.P.

Fra : Kat

Dato : 09-10-01 14:44

Amazing Pudding skrev:
> [...]
længerevarende
> behandling . Hvor køber man det? Er der forskel i pris og

Prøv at læse på disse sider:
http://www.netdoktor.dk/tema/soevn/lysbehandling.htm og
http://www.lysterapi.net/koostedk.htm
De giver da intryk af at det virker! Så også sidste (?) år en
udsendelse (Lægens Bord?), hvor der blevt fortalt mange gode ting
om lysbehandlinger.
--
/kat
---