udskiftning af psu blæser
Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 09-10-01 14:11

Når man udskifter psu blæseren, er det så ligegodt om den ny blæser
tilsluttes "et stik" eller skal den nødvendigvis loddes på i psu'en?

/Jesper

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 09-10-01 14:32

> Når man udskifter psu blæseren, er det så ligegodt om den ny blæser
> tilsluttes "et stik" eller skal den nødvendigvis loddes på i psu'en?

Hvis stikket du tilslutter blæseren til et i PSU'en er det ligegyldigt. Det
der betyder noget (vil jeg mene er) at den er tilsluttet _i_ PSU'en.

Husk dog, at garantien forsvinder hvis du skifter blæseren i PSU'en.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Den autodidakte empiriker...

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-10-01 17:24

> Når man udskifter psu blæseren, er det så ligegodt om den ny blæser
> tilsluttes "et stik" eller skal den nødvendigvis loddes på i psu'en?

Du kan også lave kædetræk og tilslutte det til en motionscykel....

Seriøst, så er det fuldstændig ligegyldigt hvorfra din PSU-blæser får sin
strøm fra - bare den køler nok.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Uni Bull

Dato : 10-10-01 16:03

"Jesper Moltke Sørensen" <moltke99@civil.auc.dk> proklamerede in news:9pusp9
$plq$1@sunsite.dk:

> Når man udskifter psu blæseren, er det så ligegodt om den ny blæser
> tilsluttes "et stik" eller skal den nødvendigvis loddes på i psu'en?

Det er selvfølgelig ligegyldigt, men når du alligevel skiller PSU'en så:
Klip ledningerne på den gamle blæser.
Klip ledningerne på den nye blæser.
Afisolér.
Sno sammen og så lidt tape rundt om.