Lydkort til ny Pc
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-10-01 11:16

Jeg er kommet noget i tvivl.
Jeg havde egentlig tænkt mig et Terratec 6-pack lydkort og Altec Lancing
højttalere.
mobo skal være e KT266A kort CPU: AMD's finest eller deromkring
Omtrent 1 Gb DDRram
Jeg regner også med at skifte OS til enten WinXP pro eller win2000 pro
Er der andre lydkort, jeg bør overveje istedet?
Emnet virker lidt svært at sætte sig ind i, da tests af lydkort glimrer ved
deres fravær. Kun Tomshardware.com har en beskeden test.

Best regards

Jesper

Fra : Rasmus Kastoft-Chris~

Dato : 09-10-01 14:01

Jeg syntes at du skulle købe det nye Creative Audigy kort det er et totalt
godt kort og det er op-to-date og du skal ikke ud og købe nyt det første
år!!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-10-01 17:38

Og der er ingen bøvl med driverne og win 2000/XP?

Best Regards

Jesper

Fra : Wizeguy

Dato : 09-10-01 20:22

> Og der er ingen bøvl med driverne og win 2000/XP?

Der findes ingen XP drivere endnu. Windows 2000 driverne virker efter
sigende udemærket.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-10-01 20:19

Tusind tak!

Jeg vil overveje audigykortet grundigt.
Er der nogen, der har noget skidt at sige om Terratec 6pack kortet?

Best regards

Jesper

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-10-01 12:40

Øhh, jeg sidder pludselig her og kommer i tvivl igen!
Det Audigy kort der er blevet omtalt er Audigy player kortet til 935
kr.(edbpriser.dk)?
Ikke noget med Platinum og platinum EX?
De er lige dyre nok til mit brug.
Der var vist noget med meget billige player kort i metro denne uge!

best regards

Jesper