hardware fra UK?
Fra : mf

Dato : 09-10-01 09:23

har et par gange set at enkelte HW dele er noget billigere i UK, mest når
det drejer sig om nyheder - er der nogen der kender en HW dealer i UK der
sender til Danmark, og er pålidelig og hurtig??

Claus Trier

fjern =REMOVE= fra min emailadresse for at emaile mig!

Fra : MTP

Dato : 09-10-01 09:28

hej - er der noget af det du står og mangler som de har hos
http://www.tjcomputer.com/ i svergie? jeg står nemlig og skal have noget
derfra og så kunne det jo være at vi kunne dele portoen (jeg skal have
vandkølings blokke)

--
MVH
Michael T Pallesen - Århus

Fra : Daniel-San

Dato : 09-10-01 16:42

> har et par gange set at enkelte HW dele er noget billigere i UK, mest når
> det drejer sig om nyheder - er der nogen der kender en HW dealer i UK der
> sender til Danmark, og er pålidelig og hurtig??

Jeg har kun gode erfaringer med : http://www.overclockers.co.uk/

Bestilte engang en Duron 800 der garanteret til at køre minimum 1000 MHz, og
modtog den efter 2-3 dage

Daniel-San