I E 6.00
Fra : René Lone.

Dato : 09-10-01 06:10

Hej er der en der ved om der nogen god ide at hente den nye I E 6.0 . Jeg
køre lige nu med den sidste nye 5.5-2
den skulle jo ikke gerne skabe nogle problemer i forhold til den jeg har.
--
Venlig hilsen René og Lone Ibsen.
rene-lone@mail.dk

Fra : Jasc

Dato : 09-10-01 14:29

Det er altid en god ide at hente den nyeste version af din browser. Hold dig
"up-to-date", sikkerheden forøges hele tiden.
Det er ikke til at sige om du får problemer. Det er vel ligeså sandsynligt
som med version 5.5. Jer har endnu ikke hørt nogen klage voldsomt over
problemer med 6.0. Java medfølger dog ikke, men du får en mulighed for at
installere det hvis du får brug for det, så gør bare det.

--

Best regards
Lars Stokholm

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-10-01 14:45

.. Java medfølger dog ikke, men du får en mulighed for at
> installere det hvis du får brug for det, så gør bare det.

hvordan gør man hvis man vil installere java understøttelse ?

mvh

Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 16:03

Tue, 9 Oct 2001 15:45:01 +0200, skrev "Michael Petersen"
<mcp_dk@ofir.dk>:

>hvordan gør man hvis man vil installere java understøttelse ?

Normalt bliver, der spurgt om JVM skal hentes, hvis du går ind på
en side med Java, så er det bare at hente den.

Ellers kan du køre en Windows Update.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jasc

Dato : 09-10-01 16:09

Netop, det var det jeg prøvede at formulere:
"...du får en mulighed for at installere det hvis du får brug for det..."

Du kan bare vente til du bliver spurgt, der er ingen grund til ekstra
besvær.