Netgalleri
Fra : Bent

Dato : 08-10-01 22:22

Nyt spændende galleri på nettet. Kik ind på: www.nethinden.com

Fra : artmax

Dato : 09-10-01 03:15

"Bent" <bsogds@email.dk> wrote in message
news:9pt5ch$2nir$1@news.cybercity.dk...
> Nyt spændende galleri på nettet. Kik ind på: www.nethinden.com

Hej Bent,

Meget spændende - men jeg kunne ikke finde ud af hvem der står for
galleriet, virksomheds nummer er heller ikke opgivet, og det virker ikke
specielt betrykkende.
Det er ikke fordi jeg tror nethinden er ude på at ta' røven på folk, men jeg
finder det dårlig forretnings skik ikke at oplyse kunden hvem han/hun
handler med.
Måske burde jeg henvende mig direkte til Claus, der i whois står opført som
ejer af navnet nethinden.com. På den anden side er det blevet ret udbredt at
oprette denne slags små butikker for sjov, så jeg tænker der måske er andre
der har en mening om det er en god ting eller ej, og hvilke krav man skal
eller ikke skal stille. artmax - pure luck -

Fra : Jeppe Møller

Dato : 09-10-01 15:13

On Mon, 8 Oct 2001 23:22:06 +0200, "Bent" <bsogds@email.dk> wrote:

>Nyt spændende galleri på nettet. Kik ind på: www.nethinden.com

Spændende og til overskuelig pris ja!
Men fjern dog for pokker den rædsomme musik!!! Ligemeget hvad er musik
på nettet kun til gene... jeg fik ødelagt en ellers udemærket melodi
jeg sad og hørte af noget easy-listening piano- puha.

Derudover- held og lykke med siden, kanske jeg besøger den engang når
jeg får plads på væggene...

venligst
Jeppe Møller

Fra : Andreas Skjæmt

Dato : 07-11-01 20:35

Meget flot lille galleri som man måske skulle overveje at bruge til
julegaverne.....
Lad os få nogle flere af den slags links herind....

Venlig hilsen
Andreas Skjæmt