Højttaler brummer !
Fra : Martin

Dato : 08-10-01 20:08

Hej NG

Mine højttalere brummer selvom de ikke er sluttet til PC'en , kan man gøre
noget ved det ?
De er af mærket Surf Sound købt i Aldi (ja ja jeg ved det godt men de så
altså gode ud)

Hilsen Martin

Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 08-10-01 20:29

Mine Aldi højtalere brummer nu også em lille smule, men hva´ .
300 spir for et subwoofer system er nu billigt.
Sammenligner man pris/kvalitet er det nu aligevel et godt tilbud.

Venligst
Henrik :)

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 08-10-01 20:39

In article <GQmw7.4207$uQ.520925@news010.worldonline.dk>, mkie@worldonline.dk
says...
> [...]
> noget ved det ?
> De er af mærket Surf Sound købt i Aldi (ja ja jeg ved det godt men de så

Du kan tage strømstikket ud af kontakten, så holder de sikkert mund :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : F.Larsen

Dato : 13-10-01 14:47

Den brummen du hører skyldes sikkert at spændingen på strømforsyningen ikke er
ensrettet ordenligt. jeg går ud fra at der følger en ekstern strømforsyning med du
sætter i 220 netttet.

En mulighed er derfor at sætte en ekstra kondensator hen over spændingsforsyningen
+/-
Kan købes i brink m.m. f.eks. 16V olt / 1000uF, gerne større

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/