T-bird 1,4 in a box
Fra : Henry Jørgensen

Dato : 08-10-01 19:11

Jeg skal have købt en processor til min soltek 75kav bundkort og jeg
overvejer en T-bird 1,4 men jeg er i tvivl om
det bedste køb er en T-bird med en separat køler. eller det er mest
fornuftigt at købe en in a box model med indbygget køler.
hviket fås til omtrent samme pris. men der er måske mere larm ved en box
model, eller er der andre ting at tage hensyn til.
Er der nogen der har en box model som vil fortælle mig lidt om sin erfaring
og e.v.t også hvor højt den ca. kan overclockes.

MVH

henry@post5.tele.dk

Fra : Ole Augustinus

Dato : 08-10-01 20:52

In article <3bc1ebfa$0$230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
henry@post5.tele.dk says...
> [...]
> Er der nogen der har en box model som vil fortælle mig lidt om sin erfaring
> og e.v.t også hvor højt den ca. kan overclockes.

Jeg har en TB 1,4 med sep køler, på sat en noname køler, virker fint

MB 26 grader, CPU IDle 51,5 grader MAX 59,6 grader
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : Henry Jørgensen

Dato : 09-10-01 18:50

> Jeg har en TB 1,4 med sep køler, på sat en noname køler, virker fint
>
> MB 26 grader, CPU IDle 51,5 grader MAX 59,6 grader

Tak for svar

Den køler du har på din er det en du har købt ekstra eller følger den med.
og er der noget med at man bør bruge kølerpasta.??

Fra : Ole Augustinus

Dato : 10-10-01 15:52

In article <3bc33922$0$246$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
henry@post5.tele.dk says...

> erfaring

> Tak for svar
>
> Den køler du har på din er det en du har købt ekstra eller følger den med.
> og er der noget med at man bør bruge kølerpasta.??

Det er en der købt, da der ikke fulgte køler med, pris 199,- fra
www.coolmaster.com står der på kassen som køleren blev leveret i.

Jeg fik noget kølepasta med, med anbefaling om at fjerne køletape, men
det har jeg ikke gjort da det "kun" er ca 5 grader jeg kan vinde.

Men man kan sikkeret komme længere ned med noget kvali køl, nogle forslag
--

Ole Augustinus
Svendborg