Kabinetvalg
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 08-10-01 18:57

Jeg står lige overfor at skal ha mig et rigtigt svin af en computer.
Havde egentligt tænkt mig at købe et Noise Control Miditowerkabinet ud fra
den betragtning, at maskinen skal holde kæft, og jeg er villig til at betale
for det.
På den anden side skal man jo heller ikke være idiot for sine egne penge, så
hvis et billigere alternativ kan gøre det, så er jeg lydhør over for
forslag.
Jeg har tænkt mig en AMD T-Bird i hurtigste konfiguration og et mobo med
Via's KT266A chipset
Køleren skal være en Alpha PAL 8045 med pabst blæser, hvis der ellers er
plads på bundkortet til den moppedreng!

Best regards

Jesper