Multi upload - java - serverts, andet?
Fra : Morten Winther

Dato : 08-10-01 16:16

Hej

Jeg vil gerne give mine brugere mulighed for at uploade flere filer på samme
tid. Som det er nu understøtter IE og Netscape jo ikke multiupload ligesom
Opera.

Jeg bruger PHP på Apache/linux. Lige nu har jeg lavet en funktion hvor
brugeren kan uploade en zip-fil med billeder som så bliver pakket ud på
serveren. Der er dog flere problemstillinger:

- besværligt først at skulle lave en zip-fil
- brugeren kan ikke se hvor langt upload er nået (problem ved store filer)

Jeg vil derfor høre hvad man ellers kan lave. Jeg har set at man kan bruge
noget ActiveX hvis man bruger IIS, men hvad når jeg bruger Apache og php.

Java? Kan man lave en komponent der poster i normalt http format?

Servlets?

Nogen der kender noget der virker?

/ morten

FOLLOW-UP: dk.edb.internet.webdesign.serverside