tekst overført til en anden side
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 08-10-01 12:14

Hej
Jeg har nogle sider hvor man kan tilmelde sig forskelligt og en formside for
hver tilmelding, kan man lave det sådan at man kun har én formside hvor
noget af teksten: hvor, dato, emailadresse osv. fra informationsiden bliver
indsat så man kun selv skal udfylde med navn, adresse ?
Jeg har set det lavet med PHP men ikke med JS eller VBS

--

M.v.h.
Lars Nedergaard

Fra : Kim N.

Dato : 21-10-01 17:50

jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dig rigtigt
men med Java kan du, hvis de oplysing du snakker om er skrevet i textboxe eller
ligende, sætte en var til at være deres value.

skriv dette i det document har formen i
<form name=form1>
<input type=text name="text1" ></input><input type=button name="but1"
onclick=parent.indsaet(0)></input>
<input type=text name="text2" ></input><input type=button name="but2"
onclick=parent.indsaet(2)></input>
</form>

dette i index.htm
<script language="Javascript">
text = new array()
text[0] = ""
text[1] = ""

function indsaet(x)

var text[x]=form1.element[x].value
</script>

husk at element starter med [0] og at knapper tælles med dvs spring 2

derefter kan du insætte disse var hvor du vil (value=parent.text[?])

håber det kan bruges

-Kim N

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne