Noise Control processorkøler erfaring
Fra : David J. V. Jensen

Dato : 07-10-01 23:57

Efter at have købt et Noise Control (NC) kabinet med dæmpningsmåtter og en
støjsvag strømforsyning, der fungerer upåklageligt, er jeg løbet ind i
problemer.

Jeg ville gøre noget ved støjen fra processorkøleren (800 Mhz Pentium 3
in-a-box), derfor købte jeg en NC SECC2 processorkøler, men den har været en
stor stor skuffelse. Den hyler nemlig! Der udgår en irriterende højfrekvent
tone fra denne køler, der er helt uudholdelig. Er der andre med disse
erfaringer?

Og hvad kan ellers anbefales af støjsvage SECC2 processorkølere?

Mvh.
David

Fra : kaj

Dato : 08-10-01 08:42

Kære højfrekvente pc - freak.
På apoteket, kan jeg anbefale dig et par udmærkede ørepropper, eller hvis
du
har en god ven i Forsvaret, så lån militærets skydepropper.Yderst effektive.
Kaj.

Fra : DetUudslukkelige

Dato : 08-10-01 10:05

> [...]
højfrekvent
> tone fra denne køler, der er helt uudholdelig. Er der andre med disse

Få den byttet! Den er garanteret defekt hvis den hyler!

--
Venlig hilsen

-- Mathias

- \\!//
- @ @
--------o00-( )-0oo---------
http://www.durmol.dk

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 09-10-01 07:36

> Få den byttet! Den er garanteret defekt hvis den hyler!

Det er vi allerede i gang med. Oprindeligt sagde jeg til David, at der
skulle være en "vis lyd" fra køleren, det var nok derfor han spurgte her.
Det er klart, at en køler, der decideret laver støj, er defekt.

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.