Ny CPU til AOpen AX59 Pro bundkort??
Fra : Søren Houen

Dato : 07-10-01 23:09

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber gruppen kan hjælpe mig med.

Jeg har en computer med bl.a. AMD K6 3D 333 mhz CPU, 320 MB RAM og et AOpen
AX59 Pro bundkort
(http://www.aopen.com/products/mb/ax59pro.htm).

Er det muligt at sætte en ny hurtigere CPU i dette bundkort, eller skal
bundkortet også opdateres, for at kunne følge med?

På forhånd tak

Søren Houen

Fra : kadann

Dato : 08-10-01 09:12

Efter hvad jeg kan læse på deres side, så kan du smide alt op til en
K6-2 500 MHz på det kort. Men hvis du vil have noget nyere, som fx. en
Duron eller en Thunderbird, så skal du have et nyt bundkort.

Hvis du ikke bruger din 'puter til alle de hardcore spil, så burde der
ikke være noget i vejen for at finde en billig 500 MHz'er og smide den
i, så burde den sagtens kunne rulle et stykke tid endnu.