Ang. Speedsteam 5711
Fra : bok

Dato : 07-10-01 22:08

Ups, jeg har fået et rigtig godt problem med min ADSL router til Pro@ccess.
Jeg håber det er det rigtige sted at søge hjælp.

Der er fejl ved router restart når der boot´es op fra "flash memory", den
skriver "Invalid compressed data". Og derefter booter den op fra Network.
Er der en der har en file som jeg kan boote fra, som også er en mulighed ?
Eller hvad skal man gøre ?

Mvh
BoK

Fra : bok

Dato : 07-10-01 22:47

Test lampe blinker hele tiden og link lampen blinke også svagt eller også er
det genskin fra test lampen.

Hjælp jeg mangler gode råd.

Mvh
BoK

Fra : jesper riis hansen

Dato : 08-10-01 09:28

bok wrote:

> Test lampe blinker hele tiden og link lampen blinke også svagt eller også er
> det genskin fra test lampen.

Den blinkende test lampe er et resultat af at TDC har opgraderet din
5711. Det skulle ikke have nogen negativ effekt på brugen af samme.

De (TDC) ved ikke hvorfor den gør det. Hvad ved de ?

mvh, jesper