Fejl enhedshåndteringen!!!
Fra : Steen Ø. Nielsen

Dato : 07-10-01 22:07

Hej,
Under harddisk controller har jeg en fejl (code 10)!!!.
Desuden kan jeg ikke finde min 40 GB disk i Bios el. windows!!!

Er der nogle som kan hjælpe???

/steen

Fra : JYK

Dato : 07-10-01 23:49

Opdater evt. din bios. Gå ind på producentens hjemmeside!

Jesper Y. Kristiansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-10-01 10:32

Lyder som om din HD controller er færdig eller hvis du har mere end en
IDE enhed på samme kanal kan der være en konflikt hvis begge er sat
som Master.