Problem med SpeedStream 2601 ved Host Mapp~
Fra : Laust

Dato : 07-10-01 17:55

Jeg har en 1Mbit NetExpress ADSL linie fra TDC, med dertil hørende router.
Normalt kører forbindelsen fortræffeligt hurtigt (110-115Kb/sec), men hvis
jeg
i setup vælger Host Mapping/NAT, falder hastigheden til cirka 50-60Kb/sec.
Hvorfor sker det, og er der en måde jeg kan fixe det på?

Venlig hilsen

Laust FilloVillo

Fra : Finn Toft

Dato : 07-10-01 18:19

Jeg har det samme problem med min 2 mbit linje.. :(

Fra : Carsten Palm Kristen~

Dato : 07-10-01 18:33

Har i opdateret til nyeste software fra TDC ??

Det skulle efter sigende hjælpe.

Fra : Laust

Dato : 07-10-01 19:32

Har netop afprøvet det. Resultatet var som - siden godt nok advarede mig
om - en ristet router. Så nu kører jeg med PPPoE som jo godt nok har den
ønskede effekt - alle porte åbne og optimal hastighed. Men ingen deling til
mine andre maskiner ;/

Laust

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 08-10-01 07:53

Prøv at slå de 2 blå dipswitces fra, og så flashe den igen, så skulle den
gerne komme til at virke igen, den router, det gjorde den her hos mig

Torben

Fra : Laust

Dato : 08-10-01 15:42

Tak for tippet! Det prøver jeg ;)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-10-01 19:28

Sun, 7 Oct 2001 19:19:11 +0200, skrev "Finn Toft"
<ftoft@mailme.dk>:

>Jeg har det samme problem med min 2 mbit linje

Måske var news:tele.internet.adsl et bedre sted at spørge, det er
der Netexpresseksperterne er.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Alex H.

Dato : 07-10-01 20:41

Kan det passe at TDC's router ikke kan klare presset, og derfor bukker
under?

det ville ikke undre mig, hvis det var problemet..... (passer meget godt til
TDC's profil)

/Alex H.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-10-01 20:47

"Alex H." <1@1.com> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at TDC's router ikke kan klare presset, og derfor bukker
> under?

Ja, det passer på routere der ikke er opgraderet til nyeste firmware uden
denne bug

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie - Læs venligst: www.makr.dk?quote