Jmail & Attachment
Fra : Richardt

Dato : 07-10-01 16:59

Nu har jeg endelig fået funktionen AddAttachment til at virke med Jmail. Men
som jeg kan se så virker den kun med filer der ligger på serveren.

Jeg vil gerne have at brugerne kan vælge en fil fra deres egen HD og attache
på den indtastede tekst.

Er løsningen at smide den op via et upload script og så sende den bagefter
eller er der en lettere løsning ?

René

Fra : Tony Fonager

Dato : 07-10-01 18:52

Du bliver nødt til at uploade, da Jmail komponentet jo instantieres på
serveren og derfor kun kan se filerne som serveren har adgang til.

Men lav en upload funktion, der derefter "attacher" filen til emailen, og så
er den hjemme.

-
Mvh
Tony Fonager