Montering af Chrome-ORB på Radeon DDR(Bare~
Fra : plazm0id

Dato : 07-10-01 17:06

Nogen mulighed for at føre den ud i livet?

Jeg har nemli tilfældigvis fået en chrome orb i overskud som helst ikke vil
lade gå til spilde...
Jeg har før haft probs med varmen på mit Radeon DDR, men dengang fik jeg
løst problemet med bedre ventilation i kabinettet - men for at være 110%
sikker, spør' jeg om det er muligt for en alm. person som mig selv at
montere en chrome orb på sit grafikkort, og om det evt kan skade
grafikkortet (den er jo lidt tung sådan en ORB)

På forhånd Tak..

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 08-10-01 19:39

In article <3bc1c227$0$51373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Plazm0id@Vileillusions.dk says...
> [...]
> montere en chrome orb på sit grafikkort, og om det evt kan skade
> grafikkortet (den er jo lidt tung sådan en ORB)

Jeg tror ikke vægten er noget problem, men jeg ser et problem i at få den til
at hænge fast. Termisk tape vil sikkert ikke virke p.g.a. vægten.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-10-01 16:00

Jeg har set et sted på nettet, jeg husker ikke adressen, at man kan sænke
hele sin maskine ned i en IKKE stømfør væske, det var vildt at se, var det
ikke noget ?

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-10-01 22:52

Så har jeg fået adressen til den siden jeg talte om tidligere, så er det
bare om at kom i gang, nu er der ikke grænser mere.

Se her http://www.drffreeze.com/

Kim Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-01 23:31

On Mon, 8 Oct 2001 17:14:35 +0200, "plazm0id"
> [...]

>montere en chrome orb på sit grafikkort, og om det evt kan skade
>grafikkortet (den er jo lidt tung sådan en ORB)

Hvad med om du pillede siderne af dit kabinet, og placerede dyret i en
vindtunnel, så ville du jo få køling der vil noget?

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-10-01 19:44

*LOL* Hvad med en gang amoniak afkøling, det må da også være noget der
virker.

Kim Larsen