Logitech kanal ændring!
Fra : Henrik Borcher

Dato : 07-10-01 16:33

Hejsa

Jeg har lige købe en optisk trådløs mus. Jeg har nu to receivere på bordet
hvos mit tastatur kører kanal 2 og musen kanal 2. Problemet er at der er en
anden mus i huset som også bruger kanal 2 og de kører derfor indover
hinanden.

Jeg kan ikke ændre kanalerne ved at trykke på 'tilslut' knapperne. Er der en
måde man kan tvinge hardwaren til at bruge en anden kanal?

--

Med venlig hilsen / Kind regards
Henrik Borcher, Webmaster - New T. Seven

Fra : Martin Willemoes

Dato : 07-10-01 19:00

Prøv at slukke den anden mus ved at tage batterierne ud...
Hvis dette ikke hjælper (der er sikkert stadig støj på linjen) så prøv at
placere modtagerne så langt væk fra hinanden så muligt. Den ene så højt så
muligt, og den anden så lavt så muligt.....

Du skal nok prøve dig fra....

p.s jeg kender selv til problematikken da jeg på min skrivebord har to
trådløse mus, hvoraf den ene er optisk...

MVH
Martin

Fra : Uni Bull

Dato : 07-10-01 20:52

"Henrik Borcher" <borcher@privat.dk> proklamerede in

> Jeg har lige købe en optisk trådløs mus. Jeg har nu to receivere på
> bordet hvos mit tastatur kører kanal 2 og musen kanal 2. Problemet er

For en god ordens skyld så vil jeg nævne, at hvis du "bare" har skiftet fra
én trådløs Logitech til en anden trådløs Logitech, så kan du bruge samme
receiver.
Forstå mig korrekt: Jeg havde det her sæt med trådløs keyboard og mus. Da
jeg skiftede den trådløse kugle-mus til trådløs optisk viste det sig at jeg
slet ikke behøvede den ekstra receiver.
--
Uni Bull
København K

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-10-01 22:23

Trykker du connect på skrivebordet eller på undersiden af musen. Mine vil
gerne arbejde sammen, uanset rækkefølge etc. Hvis der opstår problemer,
trykker jeg bare først connect knappen under musen på den ene og derefter
connect på dne reciever den skal sende til. Så kører de igen

Jonny.