Problemer med krybbe-bidderi??
Fra : Miki Hoe

Dato : 07-10-01 15:18

Bare en lille ide til jer alle sammen...

Jeg har en dejlig hest, men som desværre er forfærdelig stresset.. det
munder ud i at han væver og krybbebidder..(skøn hest ikk??)
MEN.. alternativet kom så da en fyr fortalte mig at han havde købt en
legetøj med godbid på... tja.. så jeg fandt nogle dejlige æbler i haven, tog
kærnehuset ud og hang dem på en snor i loftet... Nu leger min hest "bid til
bolle" hele natten i stedet for at lave alle de ulykker han kunne komme
afsted med...

Det er effektivt!

-miki-

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 07-10-01 19:43

"Miki Hoe" <mikihoe@hotmail.com> wrote in message
> [...]
til
> bolle" hele natten i stedet for at lave alle de ulykker han kunne komme

Hej Miki.
Det var da en god ide. Jeg kan lige se det ofr mig, og tanken er ret morsom.
Men hvad gør da det, om det virker ????
Hilsen Ditte

Fra : Anet

Dato : 07-10-01 21:26