VPN og IPX
Fra : S. Emig

Dato : 07-10-01 14:48

Hej

Findes der en VPN server til Linux, der gør det muligt at benytte IPX
protokollen over Internettet?

Flere Windows 2000 clienter skal "ringe" op til VPN serveren og snakke IPX
med hinanden.

Venlig Hilsen
Søren Emig

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 09-10-01 00:28

Hvorfor SKAL de snakke ipx, når det er w2k/nt ?

finn

Fra : Søren Emig

Dato : 09-10-01 12:02

"CykelSmeden fra Aalborg" <skrald@acnord.SLET.dk> wrote in message
> Hvorfor SKAL de snakke ipx, når det er w2k/nt ?

Ja også en gammel NOVELL skal være en del af netværket. Har set lidt på
ipxtunnel, men det er kun punkt til punkt, så vidt jeg kan se.

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 09-10-01 17:30

Jeg ved ikke om det er en god ide idag, men jeg mappede engang nogle
novell-drev på en NT4 med ipx, og fik på den måde fat i novellserveren fra
noget andet IPudstyr. - måske vil det også virke med vpn over ip??

finn