problem under brændning.
Fra : -------*-----Killer-~

Dato : 07-10-01 13:31

jeg har et problem når jeg brænder...jeg købte en plextor 12/10/32, for så
regnede jeg med at jeg ikke havde problemer under brændning..det har også
fungeret fint indtil jeg installerede winXP... når den brænder tager den 100
% cpu, hvilket jeg ikke er tilfreds med, da jeg så slet ikke kan arb, mens
den brænder...det var ikke tilfældet med win98, hvor det bare fungerede..Der
tog den kun 40 - 60% CPU..er der andre som har haft det problem??

mit system er:
duron 800 mhz.
768 mb ram
asus A7 pro