Hvad er mit problem? :-|
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-10-01 12:11

Hey,

Jeg har noget asp kørende på www.highway-music.dk.

På forsiden sker der to ting:

1) Et script kalder antal records i databasen. (Denne database
indeholder en masse musik CD titler)

2) Et script læser i en dat fil der tæller hit på siden

- Jeg er overbevist om at det er den første der fejler.

Problemet er at hvis jeg reloader siden relativt hurtigt så kommer der
fejl :

------------
Provider error '80004005'
Unspecified error
/htm/forside.asp, line 62
------------

Se: http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/fejl.gif , hvor jeg har lagt
koden i den linie.

- Hvis jeg venter nogle minutter og reloader kommer siden fint frem
igen. Jeg har aldrig haft det problem før og aner ikke hvor jeg skal
starte. Der er noget med at man skal sørge for at lukke connection
igen efter sig, men det synes jeg bare også jeg gør i linie 71.

På forhånd tak hvis der er nogle der kan smide lidt input efter mig!

--
Palle Hans Jensen

"There is a lot of speculative material floating around."
MoD

Fra : Tony Fonager

Dato : 07-10-01 18:57

Jeg har oplevet lignende problemer med ASP + Access løsninger, og har
desværre heller aldrig løst problemet.

Men hvorfor pokker den pludselig opfører sig på den måde, altså Access, ved
jeg ikke - men der er helt sikkert et problem med driveren, som jeg mener
kun opleves når man kører Windows 2000 - er det også det du kører ?

Man kunne evt. opdatere dine MDAC drivers : http://www.microsoft.com/data/

Det er et forsøg værd ...

-
Mvh
Tony Fonager
http://www.netcoders.dk - alt hvad du vil vide om Internet udvikling

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 07-10-01 20:43

A dude from the usenet called "Tony Fonager"
<tony@nospammm-fonager.dk> wrote:

>Jeg har oplevet lignende problemer med ASP + Access løsninger, og har
>desværre heller aldrig løst problemet.

- OK det er da en trøst.

>Men hvorfor pokker den pludselig opfører sig på den måde, altså Access, ved
>jeg ikke - men der er helt sikkert et problem med driveren, som jeg mener
>kun opleves når man kører Windows 2000 - er det også det du kører ?

- Hmm... Det burde jeg nok have sagt. Jeg kører ikke scriptet på egen
server, men dette her ligger hos Digiweb. Der er ikke noget der tyder
på at Digiweb roder, men jeg tror ikke rigtigt man kan regne med at
man får tekniske mails fra dem af. Her til aften er det fixet igen! Så
jeg er nu rimelig sikkre på det er fra deres side af. Jeg ringer til
dem i morgen for at få en forklaring, og for at brokke mig. Jeg har
siddet og repeteret asp det meste af eftermiddagen pga. dem

>Man kunne evt. opdatere dine MDAC drivers : http://www.microsoft.com/data/
>
>Det er et forsøg værd ...

- Jeg videre sender gerne forslaget til Digiweb

- Tak for det anyway.