CombiCamp & Camplet Erfaringer?
Fra : Arline M Hansen

Dato : 07-10-01 10:55

Vi overvejer at koebe en CombiCamp eller en Camplet. I den forbindelse
soeger vi erfaringer bl.a.:

Er der nogen der har erfaring med brug af disse vogne, sommer og vinter?

Ligeledes om man kan finde plads til et kemisk toilet saasom Potta
Potti.

Gode og daarlige punkter for disse vogne vil selvfoelgelig ogsaa vaere
af interesse.

Det er muligt at mit spoergsmaal ikke tilhoerer denne NG. Hvis det er
tilfaeldet beder oplyst hvilken NG der beskaeftiger sig med slige
spoergsmaal.

Venlig hilsen
John W Hansen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 07-10-01 12:19

Hej.
Vi har i mange år kørt med CampLet. Vi valgte denne p.gr. af kraftigere
konstruktion end Combi Camp, lettere opstilling når fortelt også skal op,
gode køreegenskaber.
Man kan købe et PortaPotti med lille tank og det vil kunne pakkes op på
taget af CampLet'en under kørsel.

MVH Tommy
http://home13.inet.tele.dk/kth