ny - newbie -
Fra : KGB NSA

Dato : 07-10-01 10:39

Hej gruppe...

Har I et link til hvor jeg kan lære at laven oget i Flash... Det er lidt
pinligt, men jeg har brugt ca ti timer uden at kunne finde ud af noget som
helst !!
Plejer at bruge Frontpage til at lave hp, men vil prøve med flash nu!!

Hvilket minus er der ved at bruge flash? Nogen bruwsers der ikke
understøtter det??

-KGB-

Fra : Eddi Delfin

Dato : 07-10-01 12:03

www.flahkit.com ku' være en mulighed - men ellers søg på flash og lessons -
eller gennemgå de lessons der ligger i Flashprogrammet under Help..... Held
og lykke!!!

Fra : KGB NSA

Dato : 07-10-01 13:29

> [...]
lessons -
> eller gennemgå de lessons der ligger i Flashprogrammet under Help.....
tak, har prøvet begge... blev ikke spor klogere

-KGB-

Fra : Anne Carstensen

Dato : 04-11-01 20:20

> [...]
> Plejer at bruge Frontpage til at lave hp, men vil prøve med flash nu!!
>
> Hvilket minus er der ved at bruge flash? Nogen bruwsers der ikke

KGB,

En lille rettelse - her er den helt korekte adresse....
http://www.designsbymark.com/flashtut/index.shtml

AC

Fra : Anne Carstensen

Dato : 04-11-01 20:24

"Anne Carstensen" <ac@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "KGB NSA" <KGB@NSA.COM> skrev i en meddelelse

> KGB,
>
> En lille rettelse - her er den helt korekte adresse....
> [...]

Hmm - den oprindelige mail kom aldrig - så en helt unødvendig
rettelse....sorry!

AC