Printer HP6L tager mere end et ark
Fra : Erik Olsen

Dato : 07-10-01 10:37

Jeg har en HP LaserJet 6L printer som har tjent mig trofast, bortset fra at den
er begyndt nogle gange at tage mere end et ark papir ind. Det er særligt udtalt
når der ikke er så meget papir tilbage, så kan den tage resten af stakken med
så den "dør".

Det virker som et mekanisk problem, men man kan jo ikke se noget når maskinen
arbejder. Har nogen af jer erfaringer med noget sådant?

Venlig hilsen
Erik Olsen

--
Posted from fet00-00-01.faeth.ro01.peri.strt0202635.dk.arrowhead.dk [62.61.144.25]

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 07-10-01 11:04

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
maskinen
> arbejder. Har nogen af jer erfaringer med noget sådant?

Hej Erik.

HP har erkendt, at der kunne være et problem med visse printertyper,
herunder din LJ 6L.

Prøv at kigge på følgende link:

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=lj6l&LC=printers&Tfile=b
pl08107

Hér kan du gratis bestille et 'Seperation Pad' fra HP, som skulle løse
problemet.

Jeg har selv en LJ 3100 med samme problem, så jeg er spændt på, at se om det
hjælper, når mit kit kommer.

Med venlig hilsen

Henrik, Aalborg

Fra : Erik Olsen

Dato : 07-10-01 11:32

"Henrik, Aalborg" <henrik_aalborg@pc.dk> wrote in message

> HP har erkendt, at der kunne være et problem med visse printertyper,
> [...]

Aha, det er jo herligt. Nu har jeg bestilt et kit, så må vi se.

Mange tak for hjælpen,

Venlig hilsen
Erik Olsen

--
Posted from fet00-00-01.faeth.ro01.peri.strt0202635.dk.arrowhead.dk [62.61.144.25]

Fra : Nielsen

Dato : 07-10-01 13:28

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=lj6l&LC=printers&Tfile=b
pl08107

Hej!

Unavailable!!! - får jeg at vide når jeg prøver at komme ind på denne side
Nogle der kender andre sider med tilsvarende... eller har HP pludselig
lukket den?

Venlig hilsen

Nielsen

nielsen@nielsen.ms

Fra : Jonathan

Dato : 07-10-01 13:56

Linket virker! Du skal blot huske at få *hele* URL'en med....
dvs.: Det kan være linket fylder mere end en linie..

"

Fra : Henning

Dato : 07-10-01 14:24

On Sun, 7 Oct 2001 14:56:00 +0200, "Jonathan" <fromer@get2net.dk>
wrote:

>Linket virker! Du skal blot huske at få *hele* URL'en med....
>dvs.: Det kan være linket fylder mere end en linie..

> [...]

Derfor sætter man klammer om linket -
<http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=lj6l&LC=printers&Tfile=bpl08107>
så det ikke knækkes

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Ham Selv

Dato : 07-10-01 11:31

Min HP 5L kører fint igen efter kittet er monteret.

--
Hans-Henrik Nørager
Esbjerg

Fra : Thïngmand

Dato : 08-10-01 08:47

> HP har erkendt, at der kunne være et problem med visse printertyper,
> herunder din LJ 6L.

> Hér kan du gratis bestille et 'Seperation Pad' fra HP, som skulle løse
> problemet.

Min Canon LBP-660 gør det samme - nogle der ved om man kan få et tilsvarende
kit til denne?

Fra : Falckredderen Raga M~

Dato : 08-10-01 23:24

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev
> Min Canon LBP-660 gør det samme - nogle der ved om man kan få et
tilsvarende
> kit til denne?

Da den mekaniske indmad i denne printer er præcis den samme som HP5L, kan
du jo prøve at bestille et kit og se, om det virker....
(Jeg ved gennem egne erfaringer at kittet virker perfekt til 5L og 6L,
men jeg vil dog ikke udstede nogen garantier til Canon...)

mvh
Peter

Fra : Thïngmand

Dato : 09-10-01 08:20

> [...]
> (Jeg ved gennem egne erfaringer at kittet virker perfekt til 5L og 6L,
> men jeg vil dog ikke udstede nogen garantier til Canon...)

Det har jeg prøvet - jeg vender tilbage hvis det lykkedes

Fra : Henning

Dato : 07-10-01 11:41

On Sun, 7 Oct 2001 09:37:24 +0000 (UTC), "Erik Olsen"
> [...]

>Det virker som et mekanisk problem, men man kan jo ikke se noget når maskinen
>arbejder. Har nogen af jer erfaringer med noget sådant?

Der findes et servicekit, som klarer problemet (du trykker en "pude"
ned på arkføderrullen med et stykke pap - tager ca. 15 sekunder) -
kontakt HP.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Nielsen

Dato : 07-10-01 13:24

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev
> [...]
maskinen
> arbejder. Har nogen af jer erfaringer med noget sådant?

Hej Erik

Pyha, så er jeg ikke den eneste: jeg har nøjagtig samme problem. Jeg har
haft den siden 98, men her i 2001 tager den ca. 2-3 ark med hver gang jeg
bare udskriver et. Jeg troede det var papiret den var gal med, men jeg må
hellere lige undersøge det som er nævnt, som man kan bestille.

Venlige hilsner

Nielsen

Fra : Erik Olsen

Dato : 07-10-01 20:30

"Nielsen" <nielsenREMOVETHIS@REMOVETHISnielsen.ms> wrote in message

> [...]
> bare udskriver et. Jeg troede det var papiret den var gal med, men jeg må
> hellere lige undersøge det som er nævnt, som man kan bestille.

Så var det sørme godt jeg spurgte Det er også det nyhedsgrupper er til,
ikke?

Jeg har bestilt et gratis "separation pad kit" fra HP, men der går et par
uge med leveringen, kan jeg se. Jeg er spændt på resultatet.

Venlig hilsen
Erik Olsen

--
Posted from fet00-00-01.faeth.ro01.peri.strt0202635.dk.arrowhead.dk [62.61.144.25]