Bios tweak
Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 06-10-01 19:43

Jeg har et Soltek SL75KAV mb, hvor kan jeg
finde en god bios tweak?

Martin.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 06-10-01 19:57

"Martin K. Henrichsen" <martinknud@hotmail.com> skrev :

> Jeg har et Soltek SL75KAV mb, hvor kan jeg
> finde en god bios tweak?

Hvad er det som du gerne vil have Tweaket i BIOS ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
=======================

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 07-10-01 05:53

Der er så mange muligheder, det ville være godt med
en all-round, hvis sådan en findes...

Martin

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-10-01 20:11

On Sun, 7 Oct 2001 05:53:03 +0100, "Martin K. Henrichsen"
<martinknud@hotmail.com> wrote:

>Der er så mange muligheder, det ville være godt med
>en all-round, hvis sådan en findes...

Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med BIOS tweak, men en allround
setting er jo standard settingen, vil jeg skyde på.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Peter Rinder

Dato : 07-10-01 21:03

> Jeg har et Soltek SL75KAV mb, hvor kan jeg
> finde en god bios tweak?

Jeg kan kun henvise til denne side, der indeholder en meget almen oversigt
over de forskellige indstillinger i BIOS:
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

/Peter

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 08-10-01 03:37